everyday yapyap

novoletne zaobljube

vsako leto rečem, da jst pa tega ne delam. potem jih vseeno potiho naredim par v glavi, ampak nobenmu ne povem, ker itak vem, da se jih ne bom držala in res ne rabim onga “in? kako kak fitnes?” pogleda. (sam res, mogoče bi spet lahko kaj začela hodit na shapeboxing.)

novoletna zaobljuba naj bi bila neka velika sprememba v življenju, ki naj bi se je držali celo leto in potem naj bi nam prerasla v navado in ta-daa, življenje naj bi bilo boljše. insant fix, kao. no, to vse pod predpostavko, da bo novoletna zaobljuba nekaj dobrega, zdravega, nekaj pozitivnega. (čeprav, sto ljudi sto čudi. poznate koga, ki si je zadal delat nekaj nezdravega?)

glede na to, da nimam rada planov za dolgo naprej, sploh pa ne za celo leto (dvanajst mesecev?! to je fuŁ!), bi bilo najboljše, če so moje novoletne zaobljube bolj “nek kratek čas testa, če mi uspe nekaj naredit/zdržat in lejga zlomka, s to idejo smo začel kao na začetku leta, tako da dejmo temu rečt malo krajša novoletna zaobljuba”.

prva letošnja bi lahko bila “jej manj junk fooda”. v mcds že itak ne hodim veliko. čist matematično gledano, če se razpotegne čez celo leto je to bogih 10% na leto, a še vseen pride na cca 3x na mesec. torej, dajmo to na 1x na mesec. (in ja, za razliko od gb pri simobilu, neizkoriščene se da prenašat v drug mesec!)
v toisto kvazi-zaobljubo bi lahko šla tudi zelenjava in sadje. ne da jem sam junk ali samo meso, sploh ne. samo zelenjave in sadja jem premalo. (a si tle mal nasprotujem?) pravijo, da se mi pozna na nohtih. ampak, a je to res kdaj bilo dokazano? (*zgugla* ja, je blo. šment. al to al pa moram bit ekstra pozorna ob naslednji reklami za ono proti glivicam.)

druga je, idi bolj pogosto peš. lani me je nekaj časa držal rožnik in upam, da me letos tudi prime. mogoče že malo prej kot lani (japonke weather!) in malo dlje (nekje proti koncu japonke weather). do takrat pa, eno lpp postajo do doma/destinacije prej dol in peš naprej? seveda, če ne dežuje. ali sneži.

za tretjo bi lahko rekla, da bom več brala. ker je to kao pametno in ful dobro za možgane in tko imaš več soli v glavi in ful večji besedni zaklad in in in in. ampak zakaj bi dala na seznam nekaj, kar vem, da ne bom delala? lahko pa to spremenim v “najdi še več fajnih podcastov, ker za ono se rabiš samo ekstra dobro držat na troli in celo nekaj ti v glavi ostane”.

ena od treh niti ni tok slabo, a?